راهنمای ایلوستریتور برای ویندوز
نوشته شده توسط : علی

راهنمای ایلوستریتور برای ویندوز


در این موضوع می خواهیم در مورد Adobe Illustrator For Windows اطلاعات کسب کنیم. به عنوان نرم افزار گرافیکی وکتور که در سال 1985 توسط Adobe Systems ایجاد و ساخته شده است ، Adobe Illustrator است. Illustrator برای اولین بار برای Apple Mac و به دنبال آن اختراع در مایکروسافت ویندوز در 1989 ساخته شد. Illustrator برای استفاده در اهداف نقاشی آسان ساخته شد.
ویژگی های ایلوستریتور برای ویندوز

    این یک برنامه برداری است که بصورت آنلاین کار می کند که توسط فرمول های ریاضی تعریف شده است. این خلق خلاف برنامه بود که بر اساس پیکسل ها و بیت های فردی ساخته شده بود.
    Adobe Illustrator برای ویندوز به طور گسترده ای به روز شده است و هم اکنون بخشی از Adobe Creative Cloud است.
    Adobe Illustrator به طور گسترده در سراسر جهان توسط طراحان گرافیک ، طراحان وب ، هنرمندان تجسمی و تصویرگران با تجربه برای ایجاد آثار هنری با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
    Illustrator بهترین نرم افزار برداری است که دارای پیشرفته ترین ابزارهای نقاشی است که می تواند خلاصه زمان لازم برای ایجاد تصاویر باشد.
    پیشرفته ترین ویژگی Adobe Illustrator برای ویندوز ابزار قلم شگفت انگیز آن است که در ترسیم منحنی های صاف و ایجاد اشکال و تصاویر با وضوح بالا کمک می کند.
    همچنین از چهره های سه بعدی و عملکرد لایه ها پشتیبانی می کند که تجربه کاری فوق العاده ای را به کاربران می دهد.
    توانایی Illustrator برای قرار دادن متن به دور منحنی ، مفیدترین ویژگی برای هنرمندانی است که در طراحی لوگو قرار دارند.
    از ترسیم اینفوگرافیک گرفته تا نقشه ها تا آرم ها و آنچه که نیست ، Illustrator می تواند هر چیزی و همه چیز را بدون گرفتن پیکسل شدن و قربانی کردن کیفیت تصویر طراحی کند.
    از طرفی Adobe Photoshop که یک برنامه پیکسلی است و به کیفیت تصویر بستگی دارد ، نرم افزار مستقل با وضوح Illustrator برای کاربران بسیار مفید و خلاقانه است.
    Adobe Illustrator می تواند فایلها را با فرمت های PDF ، EPS ، WMF ، VML ، SVG ذخیره کند.
    یکی از مهمترین مزیت های Adobe Illustrator امکان چاپ فایل ها با تفکیک رنگ است.
    برای ایجاد طیف گسترده ای از تصاویر دیجیتالی و چاپی استفاده می شود. این شامل کارتونها ، نمودارها ، نمودارها و نمودارها است.
    Illustrator همچنین می تواند متن را به روش های مختلفی کنترل کند که ایجاد کارت پستال ، پوستر و سایر طراحی های تصویری که با ترکیبی از تصاویر و متن ساخته شده اند را آسان تر می کند.
    کاربر همچنین گزینه ای برای واردات و صادرات نقشه های تصویرگر و آثار هنری به Adobe After Effects ، InDesign ، Photoshop و Premiere Pro دارد. به عنوان مثال ، کاربران می توانند تصویر Illustrrator را به After Effects صادر کنند و سپس بتوانند یک انیمیشن از آن تصویر ایجاد کنند.
    همچنین در طراحی نمایشی که به کمک آیکون ها نشان می دهد وب سایت پس از اتمام چگونه به نظر می رسد ، استفاده می شود.
    رابط کاربری نیز درک و استفاده از آن چندان دشوار نیست. گردش کار برای کاربران بسیار مفید است.
    Illustrator در کلیه فعالیتهایی که به فرآیند توسعه تصویر و سازگاری با صادرات نیاز دارد ، استفاده می شود. در ارتباطات گرافیکی برای بسته بندی ، چیدمان و هر نوع ترکیب بندی و طراحی تصاویر بسیار عالی است. برای کار با محیط 2D بسیار مفید است.

https://is.gd/XZsSt8




:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: